czwartek, 17 lipca 2014

Co zakwitło w wyszukiwarce? #1




Nie prezentowałam jeszcze okazów, jakie zakwitły w mojej doniczce, choć z uśmiechem czytałam podobne zestawienia u innych blogerów. 
U mnie uzbierał się też całkiem okazały bukiet, zatem zapraszam! :))

czytać czy nie - oczywiście, że czytać!

na co chorował gargulec św wita - nie mam pojęcia, nawet nie wiedziałam, że św. Wit miał swojego gargulca, i nie sądziłam, że one mogą chorować...

czy w czw maja byc zamiecíe snie - zapytanie z zimy, raczej zamieci śnieżnych w czwartek nie było, a z całą pewnością poszukujący prognozy pogody u mnie jej nie znalazł :)

słowa piosenki w kominie wandy - niestety nie znam takiej piosenki. Znalazłam harcerską pt. Zapiszę śniegiem w kominie, ale nie wiem, czy to o nią chodziło.

czy po camili dziecko jest senne - nie polecam czytania kryminałów Camilli Läckberg dzieciom, nie tylko przed snem!

kominek blog morderstwo - podoba mi się ten zestaw :)

czytam teraz metro 2033 - a ja przeczytałam w listopadzie 2013, podobało mi się!

tylki nastolatki - obawiam się, że chodziło o tyłki. Zwykle nastolatka ma tylko jeden i u mnie ich nie prezentuje. Amatorom podobnych wrażeń tutaj dziękujemy!

ania z zielonego wzgóża audiobuk - polecam słownik ortograficzny i Anię w wersji papierowej, może pisownia wyrazu wzgórze lepiej się utrwali? W sumie to chyba dobrze, że nie wzguże...

ciemno przed oczami przez telefon - ciemno przed oczami może się zrobić nie tylko przez telefon

wierszyki o szczurach - znacie? ja nie...

kazanie z 13 kwietnią - hmm, kazanie z 13 kwietnia? nie pamiętam jakie było...

wypisz bajki czeskie - ciekawe polecenie. Moje propozycje: Złota paproć Zapomniany diabeł. A z kreskówek Krecik, Żwirek i Muchomorek, czyli Opowieści z mchu i paproci oraz Rumcajs.

pamientnik nastolatki czytaj online - Pamiętnik nastolatki Beaty Andrzejczuk warto przeczytać nie tylko online; pamientnik może niekoniecznie.

***

Które wyszukiwane wyrażenie najbardziej Wam się podoba?

6 komentarzy:

  1. Krakowiaki cudne. U mnie też wspaniale kwitną.
    Kwiatki z wyszukiwarki prawdziwie "wyszukane", szczególnie : "ciemno przed oczami przez telefon" - komu ciemno to ciemno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo je lubię, a najbardziej właśnie takie koralowe.
      A jeśli już ciemno, to dlaczego przez telefon? ;)

      Usuń
  2. kominek blog morderstwo jest tak oczywiste po Twoich czerwcowych wpisach - banał po prostu :-)
    No za to ten gargulec św wita mnie zafascynował, pomijając fakt, że nie miałem pojęcia o ich chorowitości ;-) Na smyczy go prowadził, czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banał, ale podoba mi się myśl, że może ten ktoś właśnie tu chciał trafić :) Ale równie dobrze mógł planować morderstwo Kominka ;))
      gargulec cudny, prawda?

      Usuń
  3. Nigdy nie wiem, co zabawniejsze: zapytania czy komentarze blogujących. ;)

    OdpowiedzUsuń