wtorek, 4 listopada 2014

Październikowe czytanie - tym razem krajowo



Statystycznie cieniutko wypadł u mnie październik. Na szczęście przeczytane książki, choć było ich niewiele, dały mi dużo przyjemności.

Liliana Bardijewska Dom ośmiu tajemnic
Martyna Raduchowska Demon Luster
Robert Ostaszewski, Violetta Sajkiewicz Sierpniowe kumaki
Kasia Bulicz-Kasprzak Nalewka zapomnienia czyli bajka dla nieco starszych dziewczynek
Dorota Smoleń Jaś pierwszoklasista i Połykacz Liter
Grzegorz Kasdepke Do trzech odlicz!

papierowe - 4
e-booki - 2
polskie - 6
własne - 6 

rozpoczęte - Pan Lodowego Ogrodu T.4 (przeczytane 2/3 - ponad 600 stron, czyli w sumie mogłoby się liczyć jako dwie książki ;-)


Na kilka słów czekają dwie książki dla dzieci - Dom ośmiu tajemnic o pewnej kamienicy z duszą i Do trzech odlicz! z zabawami i historyjkami matematycznym. Zdradzę, że będzie też o pieczeniu ciasteczek.

Książka + Matematyka + Ciasteczka = ZABAWA!


źródło
źródło
Z różnych powodów ostatnie tygodnie okazały się trudne, ale było w nich też dużo dobrych emocji. Pasowanie na ucznia, dwa wyjścia do kina (a to naprawdę dużo!) na filmy Bogowie i Jeziorak, jesienne spacery (tych zdecydowanie za mało!), Targi Książki w Krakowie.
Patrzę na październik i widzę, że był bardzo polski - wszystkie przeczytane pozycje, to książki polskich autorów, obejrzane filmy też krajowe - naprawdę bardzo, bardzo dobre. W zasadzie mogę sobie tylko życzyć, by listopad nie był gorszy od poprzednika - mimo niewielu przeczytanych lektur :)




Październikowe spacery

Sezon na czytanie przy kominku rozpoczęty :)

Targi w Krakowie!

8 komentarzy:

  1. Czyli widzę, że październik udany :) Muszę obejrzeć film ,,Jeziorak" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę dobry, na wskroś polski, klasyczny kryminał. Uważam, że warto, jeśli lubi się takie klimaty.

      Usuń
  2. U mnie książkowo pewnie podobnie, ale odrobinkę gorzej. Ciasteczka wyglądają przepysznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasteczka zniknęły jak sen złoty w jeden wieczór ;)

      Usuń
  3. Ja jeszcze nie zaczęłam nic czytać. Natłok najróżniejszych praw skutecznie mi to uniemożliwia.

    http://w-krainie-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale i tak w październiku przeczytałaś więcej niż ja. :D
      Ja dziś skończyłam Pana Lodowego Ogrodu. :))

      Usuń
  4. Filmy mam w planach. Ale muszę powiedzieć że największą furorę z powyższych zdjęć robi u mnie kominek. Też bym chciała...ehhh. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmy polecam, a kominka nie oddam ;) Również pozdrawiam! Dobrych lektur do poduszki :))

      Usuń