wtorek, 14 kwietnia 2015

Meekhan 4 nadchodzi!

źródło

Już za niecałe dwa tygodnie, na Pyrkonie, prapremiera wyczekiwanego czwartego tomu "Opowieści z meekhańskiego pogranicza" Roberta M. Wegnera pod tytułem
Pamięć wszystkich słów.

Dla fanów ciekawym wydarzeniem jest uruchomienie strony meekhan.com, gdzie można znaleźć najważniejsze informacje o świecie Meekhanu, o wydanych do tej pory książkach i ich autorze. Strona zawiera też parę darmowych opowiadań, a także unikalne fragmenty prozy stworzone przez pisarza z okazji premiery Pamięci wszystkich słów.

Wygląda na to, że tegoroczne majówki spędzę w Meekhanie. Ktoś wybiera się tam ze mną? :)



5 komentarzy:

  1. Ja chyba spadłam właśnie z choinki, bo zupełnie nie wiem o czym piszesz... To chyba nie moja bajka. Ale Tobie życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieładnie tak szczuć :-P (Wiem i kto to mówi ;-))
    Poczekam aż Ty przeczytasz. Jak nie będzie Rudego, to się obrażę i nie będę czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczę się od najlepszych! ;P
      Mam plany dokończyć w maju środkowe tomy :) Tylko niektórzy podsuwają co chwilkę coś ciekawego i nie wyrabiam czasowo ;-)

      Usuń
  3. Mam, mam! Tylko muszę jedno dokończyć i się zabieram!

    OdpowiedzUsuń